Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávky elektrické energie a zemního plynu 2021
Odesílatel Bronislav Bartoň
Organizace odesílatele VOP CZ, s.p. [IČO: 00000493]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 11.09.2020 13:32:31
Předmět Změna zadávací dokumentace č .3

Zadavatel obdržel žádost o změnu ZD s následujícím zněním:

dovolíme si Vás požádat o změnu v zadávacích podmínkách výběrového řízení :
Článek VII. Závazné obchodní podmínky , Část 1 - elektrická energie - z a Část 2 - zemní plyn - závazné obchodní podmínky.
V bodě 2 je uveden závazný termín zasílání faktur do 8. dne následujícího kalendářního měsíce, který nemůžeme dodržet. Fakturační odečty měřidel zajišťují provozovatelé distribučních sítí, kteří tato data předávají ke zpracování do 8. dne v měsíci. Na základě této skutečnosti žádáme o posunutí termínu do 10. dne v měsíci po odečtu spotřeby.

Odpověď: Zadavatel vyhovuje této technické změně a posouvá termín z 8 dne na 10den dle požadavku a to pro obě části.

S pozdravem Bartoň