obsah
|
zápatí
VOP CZ, s.p.
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
023/3/2021 Odkup osobních automobilů
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
023/3/2021 Odkup osobních automobilů
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Odkup osobních automobilů
Místo plnění:
Moravskoslezský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://verejnezakazky.vop.cz)
Kontakt:
Klára Rašková
e-mail: verejne.zakazky@vop.cz
tel: +420 556783226
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení:
Ne
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
Zadavatel v návaznosti na výsledek řízení o podlimitní veřejné zakázce na dodávky
č. 052/3/2016 uzavřel s dodavatelem smlouvy o operativním leasingu pěti manažerských
vozidel. Po uplynutí doby operativního leasingu se zadavatel rozhodl využít možnosti odkupu tří
z pěti manažerských vozidel, a to právě prostřednictvím jednacího řízení bez uveřejnění.
Zadavatel má za to, že byly naplněny zákonné předpoklady aplikace uvedeného řízení dle § 52
písm. a) zákona, když časový rámec neumožňuje provést klasické zjednodušené podlimitní
řízení. Zároveň má zadavatel za to, že byly naplněny předpoklady aplikace jednacího řízení bez
uveřejnění dle § 63 odst. 3 písm. b) zákona, když zadavatel již disponoval plněním (vozidly),
které mu byly poskytnuty na základě předchozího řízení a zadavatel tak již na základě
poskytnutého plnění nemohl využít jiného postupu s tím, že ani tímto ani předchozím
zadávacím řízením nijak nevyloučil hospodářskou soutěž.
Proti rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele mohou účastníci zadávacího řízení podat
odůvodněné námitky podle § 241 zákona. Případné námitky musí být zadavateli doručeny ve
lhůtě 15 dnů ode dne doručení tohoto oznámení. Zadavatel nesmí před uplynutím lhůty pro
podání námitek proti rozhodnutí o výběru dodavatele podle § 246 odst. 1 zákona uzavřít
smlouvu s dodavatelem.
Zadávací dokumentace:
na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
06.09.2021 10:00
Datum zahájení:
25.08.2021 10:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)